Приемам

Новини

Ducato, качество и свобода от Fiat Professional

08 September 2018

FP_Ducato_Freedom

11 юли 2018 г.

Ducato, качество и свобода от Fiat Professional

• Ducato предоставя уникални качества от гледна точка на комфорт, двигатели, трансмисии и безопасност и винаги е бил естествено готов за преобразуване в кемпер.
• Произвежда се от 1981 г. насам в завода Севел в Atessa, Val di Sangro, най-голямото предприятие за леки търговски превозни средства в Европа.
• Заводът също така е дом на Академията, центъра за върхови постижения “Севел”, където непрекъснато на световно ниво се обучават експертите и ръководителите на екипи.
• Този Бест Селър на Fiat Professional е водещ в сектора от шест поколения. Днес три от всеки четири кемпера, продавани в Европа, са базирани на Ducato, а през последните десет години повече от 500 000 семейства се радват на своята ваканция на в кемпери на базата на Ducato. Не случайно, той е награждаван като “Най-добрата Кемперна База” вече единадесет години.
• Автомобилът непрекъснато се развива, като черпи богат опит от сектора на автомобилите за отдих.
• Ducato е “Лидер в свободата”. Акцентът, поставен върху клиентите, се потвърждава ясно от широката гама от услуги, разработени съвместно с Mopar, които предлагат по целия свят извънградски туризъм без грижи.

Ducato се произвежда в завода Sevel в Atessa, Val di Sangro, Италия, най-големия завод за лекотоварни автомобили в Европа. Базите, които се превръщат в кемпери от експертите и тръгват по широките пътища като автомобили за свободното време, се произвеждат тук от 1981 г. насам. Шест поколения Ducato вече са слезли от производствените линии на предприятието и са тръгнали по пътищата на Европа за да дадат удовлетвореност на стотици хиляди потребители, благодарение на многобройните варианти на корпуса, квадратните или правоъгълни форми на товарното отделение, ефективното шаси и шофирането, което е напълно подобно на това на лек автомобил. Подобни качества го правят най-продаваният на всички основни пазари в Европа и идеалната база, която да бъде трансформирана в кемпер. Експертите очакват 120 000 нови регистрации през 2018 г., което е с около 10% увеличение спрямо миналата година. Търсенето нараства година след година на всички пазари и през последните четири години е увеличено с приблизително 50%.

Рекорд, поставен на солидни основи в региона Абруцо, Италия

Пазарното лидерство на Ducato е резултат от технологичното му превъзходство и способността му да предвиди нуждите на клиентите си, с решения, които правят работата на експертите по конвертирането по-ефективна и живота на борда по-приятен за потребителите. Избират се решения, които да облекчат потребителите на кемперите от притеснения и грижи, свързани с превозните средства, така че да могат да се съсредоточат върху приятните вълнения от ваканцията си.

Заводът Sevel е разработван успоредно с Ducato чрез постоянни инвестиции по отношение на гъвкавост, качество и производствен капацитет. Малко повече от шестстотин души са били заети в “Севел” през 1981 г. като са произвеждани по седемдесет автомобила дневно. Днес от производствените линии всеки ден слизат 1 200 вида превозни средства в невероятна гама от различни конфигурации. Заводът е един от най-сложните в света по отношение на нивото на специализация, организация и внедрени методи на работа. Освен това, той е спечелил и сребърен медал в програмата за качество World Class Manufacturing programme, която включва над 160 предприятия на FCA, в допълнение към доставчици и мултинационални компании.

Сребърният медал удостоверява, че се прилагат високи стандарти за ефективност, организация, участие и качество. В завода работят приблизително 6 400 души, които достигат до 12 500 като бъдат включени и доставчиците, опериращи в района. Средната възраст е около 45 години, а жените съставляват над 21% от цялата работна сила. Заводът е домакин на Академията, център на високи постижения, където се обучават експертните ресурси, и лидерите на екипите непрекъснато се актуализират.

Академията е мястото, където хората се срещат, за да подобрят обучението, лидерството, моделирането и иновациите в четири различни области. Тук също е възможно да се научи за бъдещите технологии, свързващи нашия бизнес в различни области, като качество, ергономия, комплексност, работна среда.

Ducato, “Най-добрата база за Кемпери”

Специфичността на завода е в неговата способност да прави по поръчка автомобили “приспособени” за нуждите на всеки клиент. Може да се каже дори, че има специален Ducato за всеки. Комбинациите от корпуси, двигатели, трансмисии и оборудвания на практика означават, че се предлагат над 13 000 различни версии. Изборът е всеобхватен и е високо ценен. Над 3 милиона Ducato са произведени от 1981 г. досега за най-широк спектър от приложения, всяко от които има свои специфични приоритети. Ниските експлоатационни разходи са от първостепенно значение за покупката, а комфортът е ключът за пътниците.

Гъвкавостта е важна за преобразуването и високото качество и нивото на детайлност и персонализиране са от решаващо значение за базите за кемпери, които възлизат на приблизително 55% от цялото производство на Ducato през 2017 г. Тези стандарти очевидно се изпълняват от Ducato, който тази година за единадесети път бе избран от читателите на престижното немско списание “Promobil” като “Най-добрата кемперна база”, като по този начин отново потвърди своето лидерство в сектора на кемперостроенето.

Тридесет и седем години успех

Преди тридесет и седем години Ducato революционизира сегмента на лекотоварните автомобили и тази революцията все още е в ход. Настоящото, шесто поколение позволява най-голям полезен товар в сектора. Изключително балансираното шаси и специфичните окачвания за микробуси за къмпинг осигуряват безопасност и динамично поведение при всички пътни условия. Големият брой активни и пасивни устройства за безопасност осигуряват спокойствие, дори и със семейството на борда, без никога да се пренебрегва комфортът.

Днес три от всеки четири кемпера, продавани в Европа, са базирани на Ducato, а през последните десет години повече от 500 000 семейства се радват на ваканционните си пътувания в кемпери базирани на Ducato. Това лидерство отразява способностите на бестселъра на Fiat Professional да тласка напред развитието на кемперния сектор, като от самото начало предугажда нуждите на потребителите. Например, първият Ducato кемпер реализира много съществени технологични подобрения, способни да се адаптират към нуждите на развлекателните автомобили. Първото беше предното предаване и напречният двигател, за да се освободи полезно пространство зад моторния отсек. От поколение на поколение, всеки Ducato е въвеждал иновации, насочени към подобряване на превозните средства за развлечение по отношение на възможностите за тяхното преобразуване и по отношение на използваемостта им от потребителите на кемпери.

Неслучайно кемперната база Ducato непрекъснато се развива, като се обединява с най-важните европейски преобразуватели, предлагайки с течение на времето по-специализирано, по-ниско и по-леко шаси, по-широка пътна следа, модулен и укрепен покривен сектор, квадратни форми, предназначена за увеличаване възможностите за ползване, и – като цяло – отлични пропорции на обемите и много благоприятно съотношение между механичните размери и използваемото пространство. Ducato винаги е предлагало модулност, управляемост и гъвкавост, характеристики, които – накратко – са предопределяли неговия успех, заедно с постоянни нововъведения и интелигентни решения, насочени към подобряването на качеството на живот на борда, като например въртящи се седалки тип “капитански стол”.

Еволюцията на подхода

В допълнение към очертаването на тенденциите, пазарните данни сочат и към нова идентификация на клиентите, които се наслаждават на начина на живот, ценностите и възможностите, предлагани от развлекателните автомобили. Подходът на ползвателите на кемпери е този на истински пътешественици, които съвсем не са обикновени туристи.

Потребителите на Кемпер могат свободно да тръгнат когато си поискат към предпочитаната от тях дестинация. Емоциите, свободата и гъвкавостта са тайните на успеха на празниците на открито. Нещо повече, Fiat Professional се стреми непрекъснато да развива най-добре продаваната база за кемпери в Европа заедно с все по-модерни услуги, за да бъде непрекъснато до клиентите си. Call Center, който гарантира професионално, непрекъснато и висококачествено обслужване, е „върха на сладоледа“ на грижата за клиентите. Fiat Professional може да се похвали с пионерски подход и в областта на услугите. Те бяха първите, които пуснаха още през 2007 г. безплатни номера, специално за клиентите си с кемпери. Днес, десет години по-късно, клиентите, които купуват Ducato-базирани кемпери встъпват в свят на услуги, предназначени да ги придружават през ваканциите им, свят, който е готов да се намеси по всяко време, дори и просто за туристическа информация. Превъзходството на продуктите и услугите означава гъвкавост и свобода на ползвателите на кемпери, поради което Fiat Professional е истински “лидер в свободата”.

“Лидер в свободата”

“Лидер в свободата” е понятие, което има съвсем точен смисъл. Свободата е обещанието към Клиентите, че Fiat Professional ще бъде на разположение с решение на всеки проблем, който могат да срещнат по време на ваканцията си. Лидер посочва факта, че марката предлага уникална, ненадминат серия от специални услуги за света на автомобилостроенето. От 2003 г. екип от професионалисти се грижи за клиентите на автомобилостроенето и техните нужди. С течение на времето екипът разшири, подобри и актуализира уменията си, за да бъде още по-близо до клиентите и техните нужди.

Възможността да слушате клиенти – която започва в Центъра за обслужване на клиенти и продължава в семинарите на Fiat Professional – означава да можете ефективно да отговаряте на настоящите нужди, но и да ги очаквате. Концепцията за обслужване се простира от оказването на помощ на продуктите до грижите за клиентите на почивка, като поддържа връзка с тях. Fiat Professional Call Center в 51 държави в цяла Европа отговаря на обажданията, направени на безплатния номер, посветен на ползвателите на моторни превозни средства 24 часа в денонощието, седем дни в седмицата. Двадесет посланици на марката бързо решават всички видове проблеми и при необходимост се обаждат на техническите отдели на Fiat Professional.

Обещанието за спокойствие, което Fiat Professional предлага на клиентите, включва и Mopar® “Максимална грижа”, което им позволява да разширят до пет години гаранцията и за механични и електрически компоненти в допълнение към пътната помощ. От тази година клиентите могат да се възползват от офертата в рамките на 12 месеца от първата регистрация на превозното средство.

Друга, не по-малко важна тема е връзката, която се създава чрез използването на всички най-нови комуникационни технологии, като например сайта www.fiatcamper.com (достъпен на девет езика и посетен повече от 70 хиляди пъти), където потребителите на развлекателни автомобили могат да събират и проверяват информация за състоянието на техническото обслужване на техния автомобил, както и социалните медии, които предоставят информация и съвети на местната общност в реално време и месечния бюлетин, който се изпраща на всички ентусиасти на развлеченията на открито в региона на Европа, Близкия Изток и Африка.

Силният екипен дух на потребителите на кемпери е канал във виртуалната общност на Fiat Professional за развлекателни автомобили, като 56 000 членове следват Facebook страницата, посветена на FiatDucatoCamper.

Нова идентичност

Двете ключови понятия, които трябва да се използват, за да се говори за продуктите и услугите на Fiat Professional, са “постоянното подобрение” и “специализацията”. Тези две концепции вдъхновяват и развитието на марката в комуникациите и създаването на връзки с крайните клиенти, които са купувачи на развлекателни автомобили. Маркетинговото позициониране е усъвършенствано и развито през последните години. Фокусът на комуникациите се промени от описанието на уникалността на продуктите и услугите до по-цялостния подход.

Fiat Professional е “Лидер в свободата”, защото отличното качество на продуктите и услугите гарантира максимална гъвкавост и свобода за потребителите. Неговото позициониране се консолидира чрез дейности и действия, които са последователни във всички контакти с клиенти, а проектът с десетте Международни развлекателни автомобила показва, че марката участва ежегодно със съобщения за големи медии и реклама в десет различни страни в Европа.

Друга стъпка напред към консолидиране на идентичността и комуникациите от структурна гледна точка се изразява в целта да се привлече вниманието на клиентите чрез тона на гласа на една пълноценна завършена марка, използвайки последователни думи и възприемане на добре дефинирана визуална идентичност, естествено в съответствие с тази на Fiat Professional.

Сега пътуването започва с новото лого “Fiat Professional for Recreational Vehicles”. Както визуално, така и в текста, бизнесът за RV добавя своята специализация – природата като специална организация – на марката Fiat Professional. Новата идентичност ще бъде разкрита на клиентите по време на следващите изложения, започващи от Дюселдорф през август. Fiat Professional ще демонстрира своята истинска природа на лидер в сектора на автомобилите за отдих и развлечения чрез комуникационен проект, насочен към създаването на марка в марката.

Торино, 11 юли 2018 г.

Ducato
Fiat Professional

Новости от Фиат