Doblò Combi

ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТ И ИКОНОМИЧНОСТ

Максимална маневреност и изключителна производителност

ДВИГАТЕЛ С ОЩЕ ПО-ДОБРА ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТ

Бърз и дори по-ефективен, проектиран за градските и най-тежките терени. Реакцията на въртящия момент, която е подобрена при новия двигател MJet II 1.3 и 1.6, позволява по-големи въртящи моменти дори при ниски скорости, като предоставя по-голяма гъвкавост и реакция.

1.3 MULTIJET II със 75 к. с. Euro 6

Идеален за градски терени

Работен обем: 1248 см3
Мощност: 75 к. с.
Максимален въртящ момент: 200 Nm при 1500 об./мин

– Директно впръскване MultiJet II „Common Rail“ с електронно управление, турбо и интеркулер
– Иновативни инжектори осигуряват подобрено горене.
– С DPF филтър за твърди частици
– Предлага се по поръчка с устройство Start&Stop.

Максимална скорост: 158 км/ч
Разход на гориво според NEDC: 5,1 л/100 км – 4,9 л/100 км с S&S
CO2 емисии: 136 г/км – 129 г/км с S&S
Ниво на емисиите: Euro 6 с DPF

1.3 MULTIJET II с 90 к. с. Euro 6

Нисък разход на гориво и емисии, отлична стабилност и намалено ниво на вибрации

Работен обем: 1248 см3
Мощност: 90 к. с.
Максимален въртящ момент: 200 Nm при 1500 об./мин

– Директно впръскване MultiJet II „Common Rail“ с електронно управление, турбо и интеркулер
– Иновативните инжектори осигуряват подобрено горене.
– С DPF филтър за твърди частици

– Предлага се по поръчка с устройство Start&Stop и ECOPack

Максимална скорост: 158 км/ч
Разход на гориво според NEDC: 5,1 л/100 км – 4,9 л/100 км с S&S – 4,5 л/100 км с S&S + ECOPack
CO2 емисии: 136 г/км – 129 г/км с S&S – 118 г/км с S&S + ECOPack
Ниво на емисиите: Euro 6 с DPF

1.6 MULTIJET II с 90 к. с. Euro 6

Отлична производителност, рентабилен и особено подходящ за намаляване на стреса при движение в града

Работен обем: 1598 см3
Мощност: 90 к. с.
Максимален въртящ момент: 200 Nm при 1500 об./мин

– Директно впръскване MultiJet II „Common Rail“ с електронно управление, турбо и интеркулер
– Разполага с 5-степенна роботизирана скоростна кутия Comfort-Matic.
– Отговаря на стандартите Euro 6 и разполага с DPF филтър за твърди частици и технология Start&Stop.

Максимална скорост: 158 км/ч
Разход на гориво според NEDC: 4,9 л/100 км
CO2 емисии: 133 г/км

1.6 MULTIJET II със 100 к. с. Euro 6

Истински шампион по отношение на въртящия момент и спестените средства за изключително удоволствие при шофиране

Работен обем: 1598 см3
Мощност: 100 к. с.
Максимален въртящ момент: 290 Nm при 1500 об./мин

– Директно впръскване MultiJet II „Common Rail“ с електронно управление, турбо и интеркулер
– С DPF филтър за твърди частици
– Предлага се по поръчка със Start&Stop и ECOPack

Максимална скорост: 164 км/ч
Разход на гориво според NEDC: 5,5 л/100 км – 5,2 л/100 км с S&S – 4,8 л/100 км с S&S + ECOPack
CO2 емисии: 145 г/км – 138 г/км с S&S – 126 г/км с S&S + ECOPack
Ниво на емисиите: Euro 6

1.6 MULTIJET EURO със 105 к. с. Euro 6

Страхотно управление и много спестени средства

Работен обем: 1598 см3
Мощност: 105 к. с.
Максимален въртящ момент: 290 Nm при 1500 об./мин

– Директно впръскване MultiJet II „Common Rail“ с електронно управление, турбо и интеркулер
– С DPF филтър за твърди частици
– Предлага се по поръчка със Start&Stop и ECOPack

Максимална скорост: 164 км/ч
Разход на гориво според NEDC: 5,5 л/100 км – 5,2 л/100 км с S&S – 4,8 л/100 км с S&S + ECOPack
CO2 емисии: 145 г/км – 138 г/км с S&S – 126 г/км с S&S + ECOPack
Ниво на емисиите: Euro 6

2.0 MULTIJET II със 135 к. с. Euro 6

Комбинира оптимална ефективност с намалено ниво на емисиите

Работен обем: 1956 см3
Мощност: 135 к. с.
Максимален въртящ момент: 320 Nm при 1500 об./мин

– 4 клапана на цилиндър и увеличен вътрешен диаметър
– Нов турбокомпресор с фиксирана геометрия, който може да издържи на по-големи температурни и механични товари
– Euro 6 с DPF

Максимална скорост: 179 км/ч
Разход на гориво според NEDC: 5,9 л/100 км
CO2 емисии: 156 г/км
Ниво на емисиите: Euro 6 с DPF

1.4 16V MPI с 95 к. с. Euro 6

Идеалното решение за използване в градски условия

Работен обем: 1368 см3
Мощност: 95 к. с.
Максимален въртящ момент: 200 Nm при 1500 об./мин

– Многоточково електронно впръскване (MPI), последователно, на фази, система без връщане
– Тежи само 100 кг за по-ниска тара и ограничен разход на гориво.
– Сервизно обслужване на 30 000 км

Максимална скорост: 161 км/ч
Разход на гориво според NEDC: 7,4 л/100 км – 7,2 л/100 км с S&S
CO2 емисии: 172 г/км – 166 г/км с S&S
Ниво на емисиите: Euro 6

1.4 16V T-JET със 120 к. с. Euro 6

Работен обем: 1368 см3
Мощност: 120 к. с.
Максимален въртящ момент: 200 Nm при 1500 об./мин

– Многоточково електронно впръскване (MPI), последователно, турбо и интеркулер на фази, система без връщане
Максимална скорост: 161 км/ч
Разход на гориво според NEDC: 7,2 л/100 км
CO2 емисии: 169 г/км
Ниво на емисиите: Euro 6

1.4 T-JET 16V NATURAL POWER Euro 6

Здравина, надеждност, нисък разход на гориво и с грижа към околната среда

Работен обем: 1368 см3
Мощност: 120 к. с.
Максимален въртящ момент: 206 Nm при 3000 об./мин

– Този нов двугоривен двигател (бензин/метан) принадлежи към новото семейство T-jet двигатели с турбокомпресор на бензин/метан.

Максимална скорост: 172 км/ч
Разход на гориво според NEDC: 4,9 кг/100 км (метан)
CO2 емисии: 134 г/км (метан)
Наличен само с типово одобрение M1.
Разходът се отнася за Combi версията с късо междуосие

NATURAL POWER

За версиите с късо междуосие с типово одобрение M1 е налична версия с метанов двигател.

1.4 T-Jet Natural Power със 120 к. с. – метан/бензин – осигурява:

  • значително намаляване на разхода на гориво и на разходите за поддръжка;
  • забележителен пробег (във версията с 5 резервоара, която може да се поръча, до 750 км, от които 450 на метан);
  • отлично управление с иновативната метанова инжекционна система Multipoint;
  • забележително ускорение, дори и при пълно натоварване, благодарение на увеличения максимален въртящ момент (206 Nm при 2000 об./мин);
  • голям товарен обем чрез разполагане на резервоарите за метан под каросерията.

ECOJET

Иновативният 1.3 MultiJet II EURO 6 с 90 к. с. и 1.6 MultiJet със 100 и 105 к. с. могат да се оборудват по поръчка с Ecopack – изключително решение за допълнително намаляване на разхода на гориво, без това да е за сметка на ефективността благодарение на:

  • Интелигентното управление на алтернатора
  • Маслената помпа с променлив обем
  • Аеродинамичния пакет
  • Маслото с нисък коефициент на триене
  • Гумите с ниско съпротивление при въртене
  • Технологията Start & Stop

Всичко това с цел постигане на разход на гориво до:

  • 8% по-малко при двигателя 1.3 MJet II (4,5 л/100 км и 118 г/км CO2)
  • 9% по-малко при двигателя 1.6 MJet II (4,8 л/100 км и 126 г/км CO2)

Разходът е изчислен при смесен цикъл на версиите с късо междуосие

НАЙ-ДОБРОТО УПРАВЛЕНИЕ В НЕГОВИЯ КЛАС

Почувствайте комфорта и поведението на кабината на търговски автомобил дори и при пълно натоварване.

  • Леко, прецизно кормилно управление
  • Отлично сцепление с пътя
  • Окачване Bi-link

ЗАДНО ОКАЧВАНЕ BI-LINK

Оптимален комфорт и производителност

Новият Doblò Cargo има независимо задно окачване Bi-link, което осигурява:

  • по-голям комфорт на шофиране;
  • по-добра стабилност;
  • максимална безопасност независимо от товара.
  • Благодарение на възможността за настройване на компонентите окачването е специално калибрирано според функцията на автомобила.

Start & Stop

Намален разход на гориво дори в градския цикъл

Устройство, което автоматично изключва двигателя, когато автомобилът попадне в задръстване, при неутрална позиция на скоростната кутия.

Всички функции, които гарантират комфорт и безопасност на автомобила, остават активни (климатик, радио, предни чистачки).

Експлоатационни разходи

Най-добрата инвестиция за вашия бизнес

  • Двигателят е проектиран по такъв начин, че да гарантира най-ниските текущи разходи в тяхната категория.
  • Очаквано сервизно обслужване на 35 000 км за двигателите MultiJet II Euro 6.